Mini logo

Novecojis tīmekļa pārlūks.

Novecojis pārlūks

Izbaudiet ātrāku un drošāku tīmekļa lietošanas pieredzi ar jauno pārlūku. Mēs esam optimizējuši MINI rītdienas pieejamības prasībām. Lasiet vairāk šeit browser-update.org Padoms: sērfojot viedtālrunī, jums vienmēr ir jaunākā versija.

Izbaudiet unikālu braucienu!

Rezervēt testa braucienu

DILEMMA.

1957 gadā Anglijā pēc Otrā pasaules kara un Suecas krīzes degvielas cenas bija pacēlušās jaunos augstumos, un daudzi sāka domāt, vai lielie automobiļi ar milzīgo patēriņu ir tā vērti.

AUTOMOBILIS IKVIENAM.

Aleks Isigoniss [Alec Issigonis], britu automobiļu ražotāja Morris galvenais inženieris, saņēma izaicinājumu no uzņēmuma direktora sera Leonarda Lorda [Leonard Lord]: izveidot un uzbūvēt mazu, ekonomisku automobili, kas var pārvadāt četrus pieaugušos un būs pa kabatai gandrīz ikvienam. Izaicinājums ietilpināt tik daudz tik mazā iepakojumā kalpoja par iedvesmu dažām vēsturiskām inovācijām.

RITEŅA IZGUDROŠANA NO JAUNA.

Lai kokpitā radītu vairāk vietas, Isogniss ieviesa divas inovācijas: izvirzīt riteņus līdz pašiem stūriem un pagriezt dzinēju sāniski, piešķirot automobilim vairāk stabilitātes asos līkumos un vairāk vietas pasažieriem. Pasaule vēl neko tādu nebija redzējusi. Kad 1959. gadā tika iepazīstināts pirmais Mini, cilvēki bija nedaudz pārsteigti.

IELU MODE.

Pavisam drīz cilvēki sāka saprast, ka MINI nav tikai automobilis. Unikālā klasiskā britu stila apvienojums ar izdevīgo, mazo, aizraujošo un veiklo korpusu sāka simbolizēt neatkarību un spontānumu. Jauneklīgo sešdesmito gadu pati būtība.

KULTŪRAS FENOMENS.

Viens no ievērojamākajiem klasiskā MINI popularitātes elementiem bija tas, kā tā gars pārkāpa tradicionālās šķiru robežas. No pašiem stilīgākajiem līdz piena pārdevējiem, no rokzvaigznēm un karaliskās ģimenes līdz sacīkšu braucējiem. Ar MINI ikviens varēja izbaudīt efektivitāti, izpriecas un brīvību.

AIZRAUJOŠS BRAUCIENS.

Pavisam drīz izrādījās, ka Isognisa inovācijas, kas bija paredzētas, lai radītu vairāk vietas pasažieriem, palīdzēja Mini iegūt izcilu sniegumu. Riteņi stūros nozīmēja platu kartinga veida stāju un veiklu vadāmību. Sāniskais dzinējs radīja svaru priekšējām riepām, palīdzot nodrošināt izcilu līdzsvaru un saķeri.

SACĪKŠU BRAUCĒJA DZIMŠANA.

1961. gadā mazais, pieticīgais pasažieru automobilis nokļuva britu sacīkšu leģendas Džona Kūpera rokās. Pievienojot jaudīgāku dzinēju, lielākas bremzes un dažus uzlabojumus, radās klasiskais Mini Cooper 997. Un tā dzima rallija dēmons.

PĀRSPĒJ MILŽUS.

Jau pēc īsa brīža mazais, veiklais klasiskais MINI pārspēja tā laika lielākos, jaudīgākos, bet arī neveiklākos sedanus. Mini bija regulāri redzams čempionu aprindās pēc uzvarām vairākās starptautiskās sacīkstēs – ieskaitot trīskārtēju triumfu Montekarlo rallijā no 1964. gada līdz 1967. gadam.

PERSONĪBA.

Bez aizraujošās braukšanas pieredzes MINI īpašniekiem patika tas, cik viegli automobilis kļūst par viņu pašu neatņemamu sastāvdaļu. Individualitātes izpausme un sabiedrotais ar raksturu, kas vienmēr bija gatavs nelielai, spontānai izpriecai.

DARBA ZIRGS.

Līdz 1969. gadam pasaulē bija pārdoti vairāk nekā divi miljoni MINI. Tika ieviestas pikapa un universālu versijas, kas izrādījās neticami izturīgas – gan rallijā, gan ikdienas darbos. Īpašnieki zināja, ka darbos var paļauties uz Mini. Un ka tas vienmēr ienesīs sejā smaidu.

GADSIMTA AUTO EIROPĀ.

Dosimies uz 1999. gadu. Vairāk nekā pieci miljoni klasisko MINI bija atraduši mājas visā pasaulē, kad 130 starptautisku autosporta žurnālistu komanda nobalsoja par Mini kā gadsimta auto Eiropā. Patiesībā tikai Ford Model T saņēma vairāk balsis pasaules mēroga titulam.

NĀKAMĀ EVOLŪCIJA.

1999. gada oktobrī, vien dažas dienas pirms pēdējais klasiskais MINI pameta ražošanas līniju, Parīzes autoizstādē tika atklāta jaunā MINI koncepcija. Uzreiz bija iespējams atpazīt dizainu un personību. Bet bija redzams arī tas, ka jaunais modelis saņēmis veselīgu devu autosporta steroīdu.

VAIRĀK NEKĀ TIKAI AUTOMOBILIS.

2003. gadā MINI ieguva Ziemeļamerikas gada auto apbalvojumu – jaunais MINI valdzināja gan sabiedrību, gan auto pazinējus. Jaunie īpašnieki ātri vien atklāja, cik daudz prieka nes MINI, radot smaidus un interesi sev apkārt. Īpašnieki pielāgo savus MINI pēc sirds patikas un veido auto klubus visā valstī.

PĀRLIECINOŠS KĀ VIENMĒR.

Visiem MINI modeļiem ir no slavenajiem priekštečiem mantoti snieguma gēni. Ar modernām snieguma funkcijām un sacīkšu aizrautību MINI autosporta komandas jau atkal strauji stājas uz starta līnijas (vai uz dubļainiem ceļiem vai tuksnesī Pasaules rallija čempionāta un Dakāras rallija gadījumā).

MINI IKVIENAM.

Kopš jaunā MINI iznākšanas 2002. gadā pieprasījums pēc MINI ir audzis līdz ar piedāvājuma klāstu. Pieaugošā saime ietver ALL4 pilnpiedziņas modeli, trīs modeļus ar vairākām sēdvietām un četrām durvīm, rosīgus divvietīgos auto, kabrioletus – un jaunu izsmalcinātas tehnoloģijas un augstākās klases salonu ēru.

NĀKAMIE 50 GADI?

MINI fenomens ir atdzimis visā pasaulē. Pierādījums, ka lieliska degvielas efektivitāte, neticami laba vadāmība un nenoliedzami nekaunīgs raksturs ir patiesi mūžīgas vērtības. Nesen esam pievienojuši plašo un izsmalcināto MINI Clubman un jaudīgo John Cooper Works – pierādījums tam, ka vēl joprojām iespējams atbīdīt jaunas robežas un atklāt jaunus apvāršņus.

Abonējiet mūsu apkārtrakstu.

Paldies par reģistrēšanos!

Kaut kas nogāja greizi. Lūdzu, vēlāk mēģiniet vēlreiz.

Vārds jānorāda obligāti.
Uzvārds jānorāda obligāti.
E-pasta adrese jānorāda obligāti.
Jums jāpiekrīt noteikumiem. noteikumiem.

Jūsu datu konfidencialitāte mums ir būtiska. Jūs piekrītat, ka jūsu personiskā informācija tiek izmantota klientu apkalpošanas, informācijas par jauniem produktiem un piedāvājumiem sūtīšanas un mārketinga mērķiem. Šiem mērķiem jūsu personisko informāciju uzglabās BMW Group un uzņēmumi, kas saistīti ar BMW Group. Mēs nodrošinām visas informācijas apstrādi saskaņā ar spēkā esošo likumdošanu. Ja informācija ir neprecīza, lūdzu, sazinieties ar mums. Ja jums rodas jautājumi vai vēlaties atsaukt savu PIEKRIŠANU informācijas uzglabāšanai, lūdzu, rakstiet uz office@inchcape.lv

Uz augšu