Mūsu rīks, ar ko pārvaldām jūsu atļauju izmantot sīkfailus, uz laiku ir atspējots. Tāpēc dažas funkcijas nedarbojas.
PILNĪBĀ ELEKTRISKS. PILNĪBĀ KLĀTESOŠS.
Iepazīstiet nākamās paaudzes MINI, kur leģendārā kartinga sajūta apvienojas ar tūlītēju elektrisko griezes momentu. Tas ir viss, kā dēļ Jums patīk MINI. Mūsu pilnībā elektrisko modeļu klāsts ir veidots tā, lai padarītu katru braucienu neaizmirstamu – gan šaudoties pilsētas ielās, gan dodoties nākamajā lielajā piedzīvojumā. Atklājiet, cik elektromobilitāte var būt vienkārša: ērti uzlādes risinājumi, vienlīdz efektīva un aizraujoša braukšanas pieredze un 100% MINI dzīvesstils.
Elektroautomobiļu priekšrocības.
VIRZOTIES UZ PRIEKŠU.
UZLĀDE – VIEGLI.
NELIELAS EKSPLUATĀCIJAS IZMAKSAS.
KARTINGA SAJŪTAS JAUNĀ IZPILDĪJUMĀ.
JAUNĀ PILNĪBĀ ELEKTRISKO MINI SAIME.
MINI MARŠRUTA PLĀNOTĀJS: CEĻOJIET BEZ PIEPŪLES.
MINI LIETOJUMPROGRAMMA: JŪSU VIEDAIS ELEKTRONISKAIS PAVADONIS.
BIEŽI UZDOTIE JAUTĀJUMI.
Temperatūra ir būtisks ārējais faktors, kas ietekmē akumulatora veiktspēju un kapacitāti. Tas nepārprotami ir faktors, kuru visdrīzāk esat piedzīvojuši ar savu mobilo tālruni: arī tā kapacitāte ļoti zemā temperatūrā ir ierobežota. Tāpat ir arī ar jūsu automobili. Taču temperatūras ietekme tiek maksimāli samazināta, optimizējot lietošanas stratēģijas. Un vai zinājāt, ka akumulatora kapacitāte arī norāda iespējamo darbības attālumu? Darbības attālumu lielā mērā ietekmē ne tikai temperatūra, bet arī jūsu personīgais braukšanas stils un enerģijas patēriņa faktori, piemēram, gaisa kondicionēšana, piekabes svars, bagāža utt. Vissvarīgākais faktors braukšanas stila ziņā ir jūsu izvēlētais ātrums uz automaģistrāles.
Ja nepieciešams veikt uzlādi pa ceļam, jūsu pilnībā elektriskais MINI, nonākot līdzstrāvas uzlādes stacijā (kā jūsu galamērķī), jau būs iepriekš sagatavots. Tas nozīmē, ka Jums, sasniedzot savu galamērķi, augstsprieguma akumulatora darbības temperatūra tiks optimāli pielāgota, kas palielinās tā uzlādes jaudu un saīsinās uzlādes laiku.
Nacionālā tīkla jauda nav tik liela problēma, kā šķiet lielākajai daļai cilvēku. Līdz šim elektroautomobiļu ienākšana ES tirgū ir bijusi ļoti prognozējama, un paralēli notiek elektrotīkla pastāvīga attīstīšana. Tāpēc tuvākajā nākotnē nav nepieciešams palielināt elektroenerģijas ražošanas kapacitāti. Komunālo pakalpojumu uzņēmumiem ir bijis laiks sagatavoties. Taču situācija katrā valstī ir atšķirīga. Piemēram, Ziemeļeiropā pāreja norit bez lielas piepūles, jo tur jau pastāv lieljaudas elektrotīkli un apkurei tiek izmantota elektroenerģija. Citās Eiropas daļās pāreja norit sarežģītāk vienfāzes energosistēmu un vecāku struktūru dēļ. Bet tas steigšus tiek risināts. Starp citu šajā atbildē ir kāds “negaidīts” pavērsiens, jo elektroautomobiļi var nodrošināt būtisku energosistēmas pielāgojamības avotu. Elektroautomobiļi ir nevis drauds elektrotīkla stabilitātei vai kapacitātei, bet drīzāk kalpo kā lielas baterijas uz riteņiem. Tie ļauj uzglabāt enerģiju un to izmantot vēlāk. Dažos nākamajos gados mums būs elektroautomobiļu lādētāju tīkls, kurus varēs izmantot kā kopējas rezerves.
Elektriskās piedziņas mehānismiem ir ievērojami mazāk kustīgu detaļu kā iekšdedzes dzinējiem (ICE), līdz ar to elektroautomobiļu uzturēšana var būt lētāka – jo īpaši tāpēc, ka to apkope vidēji izmaksā mazāk kā ICE automobiļiem. Papildus ietaupījumiem uz apkopju rēķina arī zemākas elektroenerģijas izmaksas, veicot uzlādi mājās, ar laiku summējas un palielina Jūsu kopējos ietaupījumus. Lai gan vairākos aspektos elektroautomobiļa ekspluatācija nepārprotami ir lētāka par iekšdedzes dzinēja automobiļa uzturēšanu, jāņem vērā, ka tādām ikdienišķām detaļām kā riepas un bremžu uzlikas cena būs aptuveni tāda pati.