Mūsu rīks, ar ko pārvaldām jūsu atļauju izmantot sīkfailus, uz laiku ir atspējots. Tāpēc dažas funkcijas nedarbojas.
KĀPĒC MONVARAM TIK ĻOTI PATĪK VIŅA MINI ELECTRIC.
“Tas vienkārši ir jautri.”
"Nesen pārvācos uz Kentu, lai paplašinātu savu tējas uzņēmējdarbību, kuru mēģinu padarīt pilnībā ilgtspējīgu. Man un manam partnerim vienmēr ir patikuši MINI, kā arī esmu liels “The Italian Job” fans. MINI izskats un sajūta šķiet jauneklīga un stilīga, bet mūsdienīgais MINI ir kompakts, jautrs un patiešām atbilst mūsu dzīvesstilam. MINI Electric jau ir nākamā pakāpe ar savu izcilo izskatu un futūristiskajām iezīmēm. Tas ir ideāls nākamais solis.
Man sevišķi patīk perlamutra krāsa. Šķiet, ka tā maina krāsu atkarībā no tā, kā to apspīd saule. Ļoti stilīgi ir arī vieglmetāla diski, kas izskatās kā kontaktligzda spraudnim ar trīs tapām. Tas ir lielisks veids, kā parādīt to, ka tas ir elektroautomobilis.
MINI Electric iekšpusē konstrukcijas kvalitāte ir augstākajā līmenī. Sevišķi ievērības cienīga man šķita stūre. Sajūta, kādu rada pieskaršanās ādai un tas, kā stūre iegulst rokās, šķiet tik dabiski. Fona apgaismojums ir vēl viens patīkams akcents – sevišķi gaismas ap centrālo mērierīci. Veids, kādā gaismas maina krāsu, ir tik vienreizējs. Tas vienkārši ir jautri.”
“MINI Electric vadīšana ir episka.”
"Pirms MINI Electric nekad vēl nebiju braucis ar elektroautomobili. Tāpēc, ja godīgi, nezināju, ko sagaidīt. Īsumā, tas ir episki. Dodoties garākos braucienos, braukšanas režīms Green lieti noder, lai saglabātu darbības attālumu. Bet mans mīļākais braukšanas režīms ir Sport. Tas man liek justies kā mazam bērnam, kurš lavās pa pilsētu!
Elektromotora jauda un tūlītējais griezes moments ir tik iespaidīgi. Vadāmība ir patiesi reaktīva, un arī bremzēšana ir asa. Domāju, ka tajā iesaistīta arī reģeneratīvā bremzēšana. Noņemot kāju no gāzes pedāļa, automobilis tiešām palēnina gaitu. Man vienīgi bija nepieciešams nedaudz laika, lai pierastu pie šāda braukšanas stila, izmantojot vienu pedāli. Starp citu, visa braukšanas pieredze ir tik vienmērīga.”
“Veikt ātru uzlādi ir tik viegli.”
“Sākumā, kad tikko biju ticis pie sava MINI Electric, es lejupielādēju dažas lietojumprogrammas, kas palīdzētu man atrast vietējos publiskās uzlādes punktus. Taču, sākot braukt ar elektroautomobili, sākat pamanīt uzlādes punktus it visur. Domāju, ka cilvēki būtu pārsteigti par to, cik daudz ir uzlādes punktu. Lielveikalos, servisa stacijās uz automaģistrālēm, iepirkšanās centros, pilsētas ielās – to ir tik daudz, un uzlādi pa ceļam veikt ir tik viegli.
Esmu daudz izmantojis ātrās uzlādes stacijas, lai papildinātu sava MINI Electric darbības attālumu. Tas, ka varat uzlādēt akumulatoru līdz 80 % tikai 30 vai 40 minūtēs par tikai dažām mārciņām ir – nu – ātrāk par ātru. Uzlādes punkti galamērķī arī ir noderīgi. Lielākoties atradīsiet tos lielveikalos vai pilsētu centros. Tie ir lēnāki nekā ātrās uzlādes stacijas, taču tas nozīmē, ka tad, kad atgriezīsieties atpakaļ pēc savām pēcpusdienas gaitām, uzlādes līmenis būs gandrīz maksimāls.
Kad braucu ar savu MINI Cooper ar benzīna dzinēju, nedēļā degvielai tērēju apmēram 30–40 mārciņas. Bet ar MINI Electric 10 dienu braukšana man izmaksā apmēram 14 mārciņas. Tas ir traki lēti un man mājās vēl nav pat uzstādīts pienācīgs Wallbox risinājums.”
“MINI Electric ir bagāts ar tehnoloģijām.”
"Manam MINI Electric ir trešais līmenis – augstākais apdares līmenis – tāpēc tas ir bagātīgi aprīkots ar tehnoloģijām. Man īpašs akcents ir Harmon Kardon skaņas sistēma. Man patīk mana mūzika, un es vienmēr klausos aplādes. Skaņas kvalitāte ir tik skaidra.
Savienot manu tālruni ar MINI Electric arī ir super viegli. Tiklīdz iekāp automobilī, tiek izveidots savienojums. Ja godīgi, navigācijas un multivides sistēmas lietošana norit tik gludi un vienkārši. Savu vadītāja profilu iestatīt arī ir superviegli. To darot, vienkārši noklikšķini uz sava vārda, un viss noregulējas atbilstoši taviem iestatījumiem.
Kas attiecas uz braukšanas palīgsistēmām, novietošanas palīgs – kopā ar visiem radariem un sensoriem – ir supernoderīgs mazajā pilsētiņā, kurā es dzīvoju. Tas lieliski noder braukšanai pa šaurām ieliņām. Un Head-Up displejs: tas tik ir kaut kas! Nekad iepriekš neesmu vadījis automobili ar Head-Up displeju, taču tagad esmu pie tā pieradis un nedomāju, ka varētu atgriezties pie tradicionālā displeja. Kad svarīgākā informācija ir tieši acu augstumā, nav nepieciešamības novērst skatienu no ceļa.
Man patīk arī skaņa, kādu rada MINI Electric. Neesmu pārliecināts, ko tieši viņi ar MINI ir izdarījuši, taču, uzņemot paātrinājumu, ir tāda kosmiska skaņa! Tas ir tiešām stilīgi un padara braucienu daudz aizraujošāku. Taču skaņa nav tik skaļa, lai noslāpētu manu mūziku. Tā vienkārši ir ļoti stilīga iezīme.”